FAQ
FAQ
- Kan jeg sende til/fra udlandet?
- Hvad sker der, hvis forsendelsen bortkommer under leveringen?
- Hvordan følger jeg min ordrestatus?
- Hvor lang tid tager leveringen?
- Hvad koster det mig at bruge Send&Hent?
- Skal jeg personligt kvittere for forsendelsen, eller kan en anden gøre det for mig?
- Skal jeg medbringe dokumentation?
- Skal jeg udskrive den label jeg får?
- Kan jeg skifte afsenderboks efter jeg har købt min label?
- Hvad er Send&Hent?
- Hvad gør jeg, hvis min kode til Send&Hent box ikke virker?
- Hvor længe kan jeg vente med at hente min pakke?
- Kan jeg alligevel få den leveret hjem til mig selv?
- Kan jeg sende til Grønland / Færøerne?
- Må man sende tøris til en Send&Hent?
- Kan jeg bruge en Send&Hent til at opbevare nøglerne til min lejlighed som jeg lejer ud til turister?
- Kan jeg ændre leveringsadresse efter bestilling?
- Kan jeg sende flere pakker til/fra samme rum?
- Kan jeg ¬sende min pakke over hele landet?
- Hvor lang tid har jeg adgang til at indlevere min pakke i Send&Hent pakkeboksen?
- Jeg kom til at vælge Bilka Tilst som afsender boks – men ønsker at ændre dette.
- Jeg har valgt en small boks, men min pakke er for stor til dimensionerne, hvad gør jeg?
- Jeg kan ikke nå at indlevere pakken indenfor 24 timer – hvad gør jeg?
- Jeg har skrevet forkerte kontaktoplysninger på min forsendelse – hvem skal jeg kontakte?
- Jeg har åbnet min boks, men er kommet til at smække lågen i igen – hvem skal jeg kontakte?
- Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?
- Hvad gør jeg, hvis min kode til Send&Hent box ikke virker?
- Hvad gør jeg, hvis forsendelsen er beskadiget?
- Kan jeg nægte modtagelsen af en pakke?
- Hvordan kan jeg afhente en pakke der er sendt til mig?