Logo
Indsend en anmodning
Log ind
  1. Send & Hent
  2. FAQ

FAQ

Følg Nye artikler Nye artikler og kommentarer

FAQ

  • Kan jeg sende til/fra udlandet?
  • Hvad sker der, hvis forsendelsen bortkommer under leveringen?
  • Hvordan følger jeg min ordrestatus?
  • Hvor lang tid tager leveringen?
  • Hvad koster det mig at bruge Send&Hent?
  • Skal jeg personligt kvittere for forsendelsen, eller kan en anden gøre det for mig?
  • Skal jeg medbringe dokumentation?
  • Skal jeg udskrive den label jeg får?
  • Kan jeg skifte afsenderboks efter jeg har købt min label?
  • Hvad er Send&Hent?
  • Hvad gør jeg, hvis min kode til Send&Hent box ikke virker?
  • Hvor længe kan jeg vente med at hente min pakke?
  • Kan jeg alligevel få den leveret hjem til mig selv?
  • Kan jeg sende til Grønland / Færøerne?
  • Må man sende tøris til en Send&Hent?
  • Kan jeg bruge en Send&Hent til at opbevare nøglerne til min lejlighed som jeg lejer ud til turister?
  • Kan jeg ændre leveringsadresse efter bestilling?
  • Kan jeg sende flere pakker til/fra samme rum?
  • Kan jeg ¬sende min pakke over hele landet?
  • Hvor lang tid har jeg adgang til at indlevere min pakke i Send&Hent pakkeboksen?
  • Jeg kom til at vælge Bilka Tilst som afsender boks – men ønsker at ændre dette.
  • Jeg har valgt en small boks, men min pakke er for stor til dimensionerne, hvad gør jeg?
  • Jeg kan ikke nå at indlevere pakken indenfor 24 timer – hvad gør jeg?
  • Jeg har skrevet forkerte kontaktoplysninger på min forsendelse – hvem skal jeg kontakte?
  • Jeg har åbnet min boks, men er kommet til at smække lågen i igen – hvem skal jeg kontakte?
  • Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke?
  • Hvad gør jeg, hvis min kode til Send&Hent box ikke virker?
  • Hvad gør jeg, hvis forsendelsen er beskadiget?
  • Kan jeg nægte modtagelsen af en pakke?
  • Hvordan kan jeg afhente en pakke der er sendt til mig?
  • 1
  • 2
  • ›
  • »